Podcast 10

Extra Round 2: Entrevista a Netherware Entertainment

Nou podcast!

Capítol 2 dels nostres especials “Extra Round”.

Aquesta vegada entrevistem a Brassman, responsable dels gràfics de Netherware Entertainment, una companyia independent que està a punt de treure de forma gratuita dos jocs. Un és un shooter anomenat Air Force Gear per a dispositius Android, i l’altre Desolate City un action RPG disfressat de survival horror.

Durant una horeta en Molsupo, l’Scroll i en Brassman parlarem dels jocs que la companyia te en preparació i mantindrem una entretinguda xerrada sobre jocs retro, jocs actuals i més.

Us deixem l’enllaç del podcast a ivoox aquí, i també uns vídeos de demostració dels jocs de la companyia.

Salut!

caratula

 

https://www.youtube.com/watch?v=pkD2z1F4AA0

 

caratula (1)

https://www.youtube.com/watch?v=Ydm78gUY7XQ

 

SOBRE NETHERWARE:

Web: http://netherwareentertainment.es/
Twitter: @netherware

HAN PARTICIPAT:

Molsupo, Scroll i Brassman com a entrevistat.

SUBSCRIU-TE AL PODCAST:

Ivoox: www.ivoox.com/podcast-retroscroll-channel…
Youtube: www.youtube.com/retroscroll

Potser també t'agradarà…

10 Comments

  • Reply
    sito_pixelacos
    22 gen., 2015

    Doncs haurem d’escoltarlo!

  • Freaky 8
    Reply
    FREAKY 8
    22 gen., 2015

    Coincido con Sito!

  • elxuxo
    Reply
    elxuxo
    23 gen., 2015

    Una molt molt bona entrevista, amena, distreta, divertida, planera. Us felicito fills.

    Com molt be diu en Netherware crec que el truc el trovem : “Gente adecuada”.

    De un dó quins tres personatges! 2 programaors i un grafista a part de les col.laboracions per la banda sonora etc… Bravissimi.

  • Freaky 8
    Reply
    FREAKY 8
    23 gen., 2015

    Toda iniciativa es loable. Le deseo a Netherware todo el exito del mundo.

    Roger gran locutor como siempre. Molsupo todo sabiduría. Por cierto Molsupo tenías que mencionar el RF XDDDDDDDDDDDDDDD

    Saludinis.

  • Salore
    Reply
    Salore
    24 gen., 2015

    Gran entrevista, tot i ser d’una hora se m’ha fet curta. Molt interessant el projecte de Netherware Entertaiment amb la realització d’aquest dos jocs gratuïts. M’ha agradat molt la cançó que heu posat del joc Air Force Gear.

    Molt bona feina dels entrevistadors i de l’entrevistat. S’haurà de seguir la pista d’aquest estudi.

  • Reply
    sito_pixelacos
    24 gen., 2015

    Bé… Sere una mica critic. L’entrevista no m’ha agradat molt. L’entrevistat ha estat molt tallat i sec en les respostes, i com ja li vaig dir a molsupo, durant tota la entrevista estan el roger i el jaume contestant-se a les preguntes que fan els mateixos perque l’entrevistat no aporta moltes dades.

    Vist des d’aquest punt, molt bons entrevistadors els dos per haver tingut l’habilitat de treure xixa on no hi havia.

  • Un enorme agradecimiento también a los nuevos descubridores de nuestro grupo. Todo este apoyo nos da fuerzas para continuar.

    Lamentamos no haber estado a la altura de todos, es más que comprensible que a no todo el mundo le va a gustar ni nuestros juegos, ni nuestro grupo, ni nosotros mismos como personas. También debemos decir que no estamos acostumbrados a las entrevistas en directo, hemos realizado tan solo 3 y nos falta rodar en este entorno.

    No estamos completamente de acuerdo con la última respuesta de sito_pixelacos ya que por un lado las personas son como son. Sumado a eso, la inexperiencia en el panorama radiofónico dan lugar a pequeños desastres que se mejoran a base de familiarizarse en nuevas entrevistas.

    En este caso ya estaba previsto así, pero está claro que una vez que haya descarga de los juegos, las entrevistas se pueden extender debido a que el análisis puede ser más profundo (en tal caso, los entrevistadores ya habrían visto los juegos en directo y no en videos / screens como hoy dia). Por lo tanto, tenemos que discrepar con eso de que “se ha sacado chica de donde no había”, lo cual no es cierto porque material hay y bastante. Otra cosa es que desde nuestro grupo hablemos de una manera incierta debido a que el desarrollo de los juegos no ha sido completamente cerrado, pero no puede ser de otra manera ahora mismo. Así que permítenos decir y asegurarte que chicha hay.

    Con todo y con eso, agradecemos el comentario de sito para intentar mejorar la experiencia radiofónica en futuras entrevistas.

    • Reply
      sito_pixelacos
      27 gen., 2015

      Al decir sacar chicha donde no hay me referia unica y exclusivamente a las respuestas del entrevistado, que solo contaba detalles interesantes (ahi sí) cuando los entrevistadores le preguntaban especificamente por ello.

      Estaba criticando la entrevista y a ella iban dedicadas mis palabras, obviamente, no a vuestros trabajos.

    • Molsupo
      Reply
      Molsupo
      18 abr., 2015

      Buenas!

      Con todo el retraso del mundo, pero decir que yo también disfruté un motón de la entrevista con Brassman y mucho ánimo con los proyectos del equipo Netherware(ya leo en vuestra web que el Desolate City sigue en continua evolución).

      El comentario de Sito, bueno, lo entiendo pero en mi opinión se pasa de exigente, creo que lo más importante es que tuvimos un buen ambientillo de charla entre aficionados a los videojuegos (cada uno desde su papel en la entrevista, claro) y que, desde el punto de vista de vuestros intereses,la información que teníais que dar quedó bien explicada, ya fuera directamente o a través de preguntas…

      Pero bueno, es una entrevista “amateur” y de “novatillos” (ni retroscroll ni netherware somos profesionales, y los tres que estuvimos allí creo que nunca habíamos hecho algo así), así que toda crítica es bien recibida para mejorar (todos, también los entrevistadores y “guionistas” 😉

      Un saludo y esperamos novedades!!!

  • Scroll
    Reply
    Scroll
    26 gen., 2015

    Hola! Primer de tot gràcies als que heu comentat i/o escoltat el podcast i segon una abraçada als netherwares per l’entrevista. Ja tinc ganes de jugar sobretot al air force gear.
    També discrepo amb en sito però cada un te la opinió que te i és totalment respectable. Agraïm la seva sinceritat jajajajaja.
    Salut per a tots nois!!
    El comentari és escuet pq estic al mòbil.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

*